چندین سال است که از اجرای ارشیابی کیفی و توصیفی در کشور عزیزمان در دوره ابتدایی می گذرد ولی
متاسفانه بیشتر اولیائ دانش آموزان از چرایی این ارزشیابی بی اطلاع بوده و موجب بروز تضاد بین آموزگاران واولیاءشده است و گاها صد افسوس که بعضی از همکاران نیز از چرایی این ارزشیابی اطلاعی نداشته و مقاومت می کنند ویا از نحوه ی اجرای آن و یا در ارائه ی بازخورد دچار مشکل هستند.امیدوارم که همکاران و اولیای محترم در این مورد مطالعه نموده وسپس با دید وسیع تر قضاوت فرمایند.و بدانند ارائه نمره کمی صرفا در کشور های عقب مانده می باشد. و اولیای دانش آموزان آزمون را فقط آزمون مدادکاغذی می پندارند.چون که خودشان با نمره درس خوانده اند.و…!!!!!!!